Článek

Traficon slavnostně představil nový koncept svých retail prodejen

Společnost Traficon, která provozuje síť téměř dvou stovek prodejen po celé České republice, na prestižní akci na pražské Občanské plovárně představila zcela nový retailový koncept prodejen. Tento inovativní přístup ke kamennému prodeji kombinuje moderní design s výjimečným zákaznickým zážitkem, přičemž klade důraz na digitalizaci služeb. […]

Článek

Lidl spouští Employer brandingovou kampaň. Pracovní možnosti napříč Českem

Společnost Lidl Česká republika spouští Employer brandingovou kampaň „Příležitost pro každého“, která navazuje na úspěšnou produktovou kampaň „Lidl, Lidl, Lidl“. Ta měla za cíl ukázat zákazníkům, že právě Lidl je odpovědí na jejich potřeby a otázky. V rámci nové kampaně se společnost zaměřuje na široké spektrum lidí a představuje bohatou nabídku pracovních příležitostí napříč prodejnami, logistickými centry i administrativními pozicemi. Cílem je ukázat, že v Lidlu si každý může vybrat pozici, která odpovídá jeho potřebám, ať už jde o zkrácený úvazek, místo výkonu práce nebo možnosti kariérního růstu. […]

Článek

Mezinárodní kongres zdraví 2025 Praha

V Praze se koná 3.10. – 5. 10. 2025 již 4.ročník Mezinárodního kongresu zdraví 2025 Praha. Minulý ročník sledovalo 2000 diváků z 55 zemí za účasti významných osobností a organizací z celého světa. Praha se tak zařadila vedle Londýna, Madridu, Říma mezi celosvětová centra TCIM (tradiční, komplementární a integrativní medicíny). […]