Obchod, marketing

Black Friday pod palbou hackerů: Každý pátý zákazník ignoruje online hrozby

Slevové akce, jako Amazon Prime days, Black Friday nebo Cyber Monday, a předvánoční nákupy jsou nejdůležitějšími 100 dny v kalendáři obchodníků. Období od října do prosince, označované také jako „Golden Quarter“ (Zlaté čtvrtletí), je celosvětově nejrušnější z hlediska počtu offline i online nákupů, které přinášejí virtuálním pokladnám více než 4 biliony USD. Téměř každý pátý nakupující však přitom není chráněn před kybernetickými hrozbami, uvádí studie společnosti Kaspersky1. […]

Obchod, marketing

Konec každoročnímu týrání kaprů? Společenská podpora ukončení nákupu živých ryb získává na síle

Podle nejnovějšího průzkumu CIWF Česko by se pouze pět procent lidí v Česku na Vánoce neobešlo bez nákupu živého kapra. Právě na ně cílí každoroční předvánoční kampaň Vánoce pro kapry, která znovu zdůrazňuje, že ryby určené ke konzumaci prodané v živém stavu do rukou koncových zákazníků zbytečně trpí. Tuto Kampaň letos podpořily i další známé osobnosti včetně herečky Lucie Benešové či spisovatelky Petry Soukupové. CIWF Česko vítá osvětovou kampaň Magistrátu hlavního města Prahy Vaše tradice, moje trápení, která se nese v podobném duchu. […]

Obchod, marketing

Kdo je Kampi?

Kampi působí na českém trhu již od roku 1997 jako výrobní a velkoobchodní společnost, která dodává kancelářské potřeby školám, firmám i institucím. Za více než čtvrtstoletí si vybudovala pevné postavení mezi dodavateli, spolupracuje s širokým spektrem klientů, od nadnárodních korporací až po státní organizace. Od samotného počátku se firma věnuje zaměstnávání osob se zdravotním postižením, čímž aktivně přispívá k jejich začlenění na trh práce. Tento závazek vychází z charakteru výroby, která na počátku kladla důraz na ruční práci, a z přesvědčení, že smysluplná podpora může skutečně měnit životy. […]