Obchod, marketing

Trendy v sociálních médiích: Nejvýznamnější události ve střední a východní Evropě

Publicis Groupe Central & Eastern Europe (CEE) a GWI představují novou zprávu o zvyklostech v oblasti sociálních médií v regionu střední a východní Evropy. Tato studie je třetí částí průzkumů globální výzkumné agentury GWI pro střední a východní Evropu a navazuje na studie “You are What You Buy” a “The New Age of Gen Z”. Aktuální výzkum se zabývá návyky spotřebitelů v prostředí sociálních médií v tomto regionu a ukazuje, jak sociální média mění zapojení spotřebitelů, objevování produktů a věrnost značkám. […]

Obchod, marketing

GTI zahajuje globální nábor pro projekt Intelligent RAN, Ubiquitous AI v rámci programu vývoje 5G-A×AI

Na Globálním fóru MBB 2024 (MBBF 2024) zahájila společnost GTI globální nábor pro projekt Intelligent RAN, Ubiquitous AI, jehož cílem je urychlit obousměrné posilování 5G-A a AI v rámci programu rozvoje 5G-A×AI. Proběhla diskuse o konvergenci 5G-A a AI s předními světovými operátory a průmyslovými partnery, včetně GSMA, China Mobile, Telefónica, AIS, HKT, Zain, Leju Robot a Huawei. Zkoumáním inovativních technologií, aplikací a možností spolupráce chtějí zpřístupnit nové příležitosti pro obchodní růst. […]

Obchod, marketing

Austro Agrar Tulln – přední rakouský veletrh zemědělské techniky – od 20. do 23. listopadu 2024

Austro Agrar Tulln, přední rakouský veletrh zemědělské techniky, představuje vyvrcholení veletržního roku 2024 a koná se od 20. do 23. listopadu 2024 v prostorách Messe Tulln. 320 vystavovatelů – výhradně výrobců a generálních dovozců – prezentuje na 50.000 m² halové plochy komplexní nabídku produktů ze všech stěžejních oblastí zemědělství. […]