Obchod, marketing

Česká veletržní stopa míří na Slovensko: Společnost ABF, a.s. představí vybrané veletrhy na výstavišti v Nitře

Nejvýznamnější pražský organizátor veletrhů, společnost ABF, a.s., dosáhl významného milníku v rozšiřování své působnosti v rámci střední Evropy a uzavřel dohodu o spolupráci v oblasti pořádání veletrhů s nitranskou společností agrokomplex NÁRODNÉ VÝSTAVISKO, štátny podnik. Od roku 2025 se tak budou prezentovat vybrané veletržní formáty společnosti ABF, a.s. i na Slovensku. […]

Obchod, marketing

Digitální továrna PARTORY jako partner unikátní akce pro nákupčí ve strojírenství s názvem ProcureMinds

Hradecký start-up PARTORY se podílel na zorganizování konference ProcureMinds, jedinečné akce zaměřené na nákupčí ve strojírenství a průmyslu. Akce se konala jako součást doprovodného programu prvního dne Mezinárodního strojírenského veletrhu (MSV) v Brně, v úzké spolupráci s eventovou agenturou JUICY a pod záštitou vedení MSV. Událost nabídla unikátní příležitost objevovat a diskutovat o nejnovějších trendech a inovacích v řízení nákupu, které účastníci mohou okamžitě aplikovat ve své praxi. […]

Obchod, marketing

Konference Brand Management podesáté: Kreativita znamená hlavně odvahu. Máte ji?

To, že něco dokážeme změřit, ještě neznamená, že je to důležité, říká John Hegarty, legendární kreativec a klíčový řečník letošního ročníku konference Brand Management. A naopak, právě to, co neumíme vyčíslit, může být to podstatné, co bychom neměli přehlížet. Snaží se tak poukázat na skutečnost, že kreativitu, odvahu pouštět se do tvůrčí práce, která vybočí z řady a vaši značku odliší a vyzdvihne, změřit nelze. Přesto bez ní není možné budovat úspěšnou značku. […]