Obchod, marketing

„Vánoce, jaké si přeji” – společnost Pepco představila svou první vánoční image kampaň

Vánoce jsou výjimečným obdobím roku, které lze strávit mnoha způsoby. Každý z nich je stejně dobrý, pokud je v souladu s námi samotnými. Pepco na tyto potřeby reaguje vstupem do nové úrovně komunikace a spuštěním své první vánoční image kampaně. Spot se sloganem „Vánoce, jaké si přeji“ představuje příběh dvou sester, jejichž rivalita se změní v dojemné a radostné vánoční usmíření. Je doplněn „Vánočním příběhem sester“, jehož autorkou je Magdalena Witkiewiczová a který je připraven v podobě audioknihy, kterou čte Kateřina Peřinová. […]

Obchod, marketing

Nejlepší vánoční dárek: Chytré inovace pro každou domácnost

Vánoce jsou obdobím dávání a nalezení dokonalého dárku může být výzvou. Tento rok udělejte své dárky nezapomenutelné s inovativními produkty od společnosti Dreame. Od hrdinů v úklidu domácnosti po luxusní osobní péči, modely X40 Ultra, Z10 Station, H14 Dual a Miracle Hair Dryer nabízejí promyšlená a praktická řešení pro každého na vašem seznamu. […]

Obchod, marketing

Češi stále věří na kouzlo Vánoc a radost z dárků

Vánoce jsou svátkem radosti, setkávání, rodiny a obdarovávání. Ale co vlastně dáváme, když pod stromeček položíme obálku s penězi? Jistě, je to praktické. Ale vyjadřuje to skutečně naše pocity a úsilí, které jsme do výběru dárku vložili? O tom, že peníze pod stromeček nepatří, se shodlo téměř 60 % Čechů, kteří se účastnili vánočního průzkumu nákupního rádce Heureka.cz. Důvod je prostý – dárek s osobním přístupem vyjadřuje, že jsme si na výběru opravdu dali záležet a že obdarovaného známe a máme rádi. […]