Značka Tatra, součást Mlékárny Hlinsko, slaví 60 let na trhu. Od svého vzniku v roce 1964 se stala synonymem kvality a oblíbenosti díky ikonickým produktům, jako jsou Salko, Pikao, Piknik a Jesenka. Značka průběžně inovuje, jako první v Česku zavedla šroubovací uzávěry na kartonových obalech mléka a reagovala na nové trendy uvedením trvanlivého mléka a dalších výrobků. Produkty Tatry si získaly oblibu nejen doma, ale i v 30 zemích světa, včetně Afriky, Blízkého východu a Evropy.
Dárek ke kulatinám
K letošnímu jubileu si Tatra nadělila novinku – bezlaktózové Salko, které umožňuje vychutnat si tradiční chuť i těm, kteří laktózu nesnášejí. Tento nový produkt je dostupný ve všech běžných prodejnách a rozšiřuje bohaté portfolio značky.
zdroj: tatramleko.cz